Ga naar inhoud

2 vragen ivm Photoshop 9 demo: transparant en verschuiven


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben een beginner met Photoshop 9 demo dus heb 2 vragen: -Ik heb een plaatje op een ander plaatje geplaatst, maar het geplaatste plaatje bevat nog wat witte randen (een ander groene randen). Hoe krijg ik die randen transparant, zodat ze beter aansluiten? -2e vraag: die plaatjes zijn opgegaan in het hoofdplaatje, maar ik wil die geplaatste plaatjes nog even losmaken, zodat ze nog verschoven kunnen worden. Kan dat? Zo ja, hoe?
Link naar reactie
[quote:87a5604473="martwout"]Ik ben een beginner met Photoshop 9 demo dus heb 2 vragen: -Ik heb een plaatje op een ander plaatje geplaatst, maar het geplaatste plaatje bevat nog wat witte randen (een ander groene randen). Hoe krijg ik die randen transparant, zodat ze beter aansluiten?[/quote:87a5604473]Hetgene uitknippen, dus selecteren met lasso tool en dan cut to new layer en oude weggooien. [quote:87a5604473]-2e vraag: die plaatjes zijn opgegaan in het hoofdplaatje, maar ik wil die geplaatste plaatjes nog even losmaken, zodat ze nog verschoven kunnen worden. Kan dat? Zo ja, hoe?[/quote:87a5604473]Aparte layers behouden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...