Ga naar inhoud

Capture in PSP 8.0


anoniem

Aanbevolen berichten

jouw methode werkt helemaal niet sneller als je , zoals in PSP 7 (engelse versie) een capture of multiple captures kan maken met die instelling. In de "Capture setup" stel je bij "Capture" "Area" in bij "Active capture using" "Right mouseclick" of "Hot key" en bij "Optins" "Multiple captures" vervolgens klik je op "Capture now" en je kan achter elkaar stukjes van je beeldscherm af plukken, rightclick of hotkey, er verschijnt een kruisje, klik links waar je wilt beginnen, slepen wat je wilt copieren nog een keer links en het wordt opgeslagen. Zo kan je dus van allerlij programma's achter elkaar stukjes van je scherm kopieren. Ik kan me niet voorstellen dat dat in PSP 8 er niet meer in zit, kan alleen niet vinden waar het staat. Maar uit jouw antwoorden af te leiden ken jij deze mogelijkheid van psp dus helemaal niet. Moos
Link naar reactie
Amira, Ik heb het eindelijk gevonden, via google erachter gekomen dan bij de engelse versie van psp7 de capture te vinden is via: Files > Import > Screen capture > Setup... en/of Start Dus in psp8 nl wordt dit: Bestand > Importeren > Schermopname > Instellingen... en/of Starten Probeer maar eens met de opties Gebied en Meerdere opnamen, werkt echt heel goed. Moos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...