anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Delen Geplaatst: 4 november 2004 Weet iemand hoe je in PhotoShop CS in Quick Mask mode kunt switchen tussen de rubylith mode (standaard roodachtig kleur overlay) en de grayscale mode (die ik nodig heb). Dat zou via de tilde toets moeten gebeuren, maar dat werkt hier blijkbaar niet (ligt waarschijnlijk aan windows keyboard instellingen). Ik vind niets in de menus, noch in de keyboard shortcut instellingen. Weet iemand dus hoe je het zonder keyboard doet? Of zou iemand waarbij de tilde toets wel werkt, bij de keyboard shortcuts aan eender welke tool of iets de tilde toets willen toewijzen, dan vraagt PhotoShop om aan de andere functie (waarvan ik de naam dus zoek) een andere toets toe te wijzen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 Als je in je "rode" quickmask zit klik je op je channels tab en dan haal je het oogje voor rgb weg (en dus ook voor Rood Groen Blauw) en dan heb je het zelfde effect als grayscale (de tilde) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 Bedankt!!! :D :D :D Weet je trouwens hoe die functie heet in de keyboard shortcuts instellingen zodat ik alsnog een toets eraan kan toewijzen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 Geen idee iets van toggle RBG oid? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen