anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Delen Geplaatst: 2 november 2004 Dag, in mijn word-bestand heb ik een afbeelding als beeldvullende achtergrond opgenomen. Als ik deze combinatie van tekst en beeld naar pdf wegschrijf, verdwijnt de afbeelding. Hoe kan ik dit oplossen? Bij voorbaat dank! Vokt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 in corel wp 12 geen probleem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 hmm, dan zal ik dat eens installeren... dank voor de tip! (andere tips overigens nog welkom!) Vokt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 Dag Sjouwer, om een afbeelding in WP2000 te krijgen moet je een opleiding tot grafisch vormgever volgen, of krijg jij het sneller voor elkaar? Hoe dan ook, ik heb uitgevonden dat men onder extra/opties/afdrukken moet aanvinken dat achtergrondafbeeldingen ook meegenomen worden. Lekkor... Gegroet, Vokt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2004 ik dee -- invoegen -- watermerk -- hierin grafisch -- afbeelding van disk publiceren naar .pdf bestandsnaam controleren en laten maken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen