anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 :D hallo, ik hoop dat ik juist zit met mijn vraag. Bestaat er een programma dat een foto kan omvormen tot een tekening? Of is dit niet mogelijk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 In programma's als photoshop zitten filters, die dat inderdaad (zeggen te) kunnen. Het resultaat heeft inderdaad wel iets van een potloodtekening. Maar het is beslist niet perfect. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 met een plugin van div. firma's behaal je meestal een veel beter effect [url=http://www.powerretouche.com/Edgeline_plugin_introduction.htm]hier hebbie dr een[/url] geschikt voor zowel photoshop als paintshop pro Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2004 Ik heb eens een foto bewerkt tot tekening, naar aanleiding van een photoshop tutorial in "shoot and shop". Niet moeilijk en het resultaat mag er zijn! Succes! http://www.shootnshop.nl/showtut.php?pagina=0&id=1 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2004 :D iedereen alvast bedankt. Ga zeker en vast het een en ander uitproberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2004 Met Paint shop pro, kun je dit doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 In Adobe Photoshop 7 doe ik het volgende: Duplicate layer - nu heb je twee identieke layer Filter -> Stylize -> Find edges Layer type veranderen naar overlay (onder layer tabbladknop) Menu Layer->flatten image Filter -> Stylize -> Diffuse -> Anisotropic Zo maak ik wat dingetjes mooi. ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2004 In Corel Photopaint heb ik het ook eens, met vrij weinig moeite en een goed resultaat, een foto omgezet naar een lijntekening. 'k Weet uiteraard niet meer hoe... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen