anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Delen Geplaatst: 28 februari 2005 mijn beeldscherm is erg donker,, games en video's zijn bijna niet te zien,, ik weet zelf niet waardoor het komt,, maar het is volgens mijn opeens "ontstaan". wat te doen?,, nieuwe driver? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 Is dit echt alleen bij games en video's, of echt overal en altijd? Heb je bij de instellingen gekeken (snelmenu desktop) en aan de knoppen [i:d60288df70]op[/i:d60288df70] je monitor geprutst? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 volgens mij is het altijd,, maar het valt pas op wanneer ik filmpjes bekijk of webcam van iemand ofzo en wanneer ik games speel. in de snelmenu's kan ik niets vinden dat betrekking heeft op de brightness van de beelscherm instellingen of iets dergelijks. aan de knoppen van de monitor ligt het ook niet. Nu net driver gedownload en geinstalleerd,, maar geen verschil Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 zal het een soort van slijtage kunnen zijn?,, het is al een vrij oude monitor jaar of 8 - 10 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2005 en... dit heeft te maken met tekenprogramma's? klik! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen