anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Ik zit met de volgende vraag: Ik heb een foto is een bepaalde kleur (beetje bruinachtig). Nu wil ik een aantal andere foto's ook in die kleur hebben. Weet iemand hoe ik dat kan doen in PhotoPaint? Of als het echt niet anders kan eventueel in PhotoShop?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 via de pipet de kleur kiezen en dan in de andere tekening toepassen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Is niet helemaal wat ik bedoel. Ik zal proberen het duidelijker uit te leggen: Een foto is helemaal in bruin-tinten. Nu heb ik een aantal andere foto's die dezelfde tinten moeten hebben , zodat het bij de kleuren van de website past. Het gaat dus niet om één kleur, maar om alle kleuren in een foto. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Ik ken Photopaint niet, maar het zal vast wel een mogelijkheid hebben om een kleurenpalet van een afbeelding (die bruine dus) te saven naar disk, dan open je een foto die je wilt aanpassen en laat je daar dat bewaarde kleurenpalet er op los... Je krijgt dan wel een automatische vertaling van de software, dus het kan rare effecten oproepen... Kan dacht ik ook met PSP... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 is de kleur bruin niet sepia? kan je het proberen met eerst in grijswaarden zetten hierna weer in true color en dan de sepia kleur over volle afbeelding ik weet niet zeker of het werkt wel zorgen dat je het orgineel blijft behouden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Nee, ik kom er niet uit. Ik ga wel wat anders bedenken en een keer een boek halen (en dan tijd maken om het te lezen :wink: ) In ieder geval bedankt. Mocht er nog iemand zijn die in Corel PhotoPaint versie 12 NL weet hoe zoiets werkt, hou ik me graag aanbevolen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2004 In PhotoPaint 7 heb ik die bewerking wel eens uitgevoerd. Maar ik weet natuurlijk niet meer hoe... Ik zal binnenkort 's even wat gaan stoeien met versie 12. Als het lukt laat ik het weten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen