anoniem Geplaatst: 30 juni 2004 Delen Geplaatst: 30 juni 2004 Hoi, Op m'n bureaublad heb ik een hoop beeldbestanden staan (JPEGs). Die zijn gekoppeld aan de windows viewer voor afbeeldingen. Nu vind ik het standaard icoontje dat die bestanden meekrijgen (een zonsondergang met een zeilbootje of zoiets) niet zo mooi. Kan ik ze een ander icoontje geven? Ik wil wel windows viewer blijven gebruiken. (Want met Irfan View krijg je dan weer een ander lelijk icoontje (rooie vlek)!) Groetjes Saskia Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2004 Je kunt iconen veranderen bij de Eigenschappen of bij Extra > Mapopties > Bestandstypen in Verkenner (ik zit nu ff in W98, maar bij XP is het (vrijwel) hetzelfde). Selecteer bv JPG en kies voor Bewerken. Hier kun je een Ander Pictogram kiezen, die ook wel eventueel te downloaden zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2004 Okee! Bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen