anoniem Geplaatst: 24 juni 2004 Delen Geplaatst: 24 juni 2004 Heb het hier nog niet voorbij zien komen dus doe ik het maar... Microsoft heeft vorig jaar Creature House Expression gekocht. Nu snap ik al die overname's niet, maar het was wel een stukje software wat ik nogal eens gebruikte. Expression is een vector teken programma waarbij je aan die vectors bitmap eigenschappen kunt plakken. Klinkt misschien moeilijk, maar het is zeg maar een specialitisch vector tekeprogramma. Denk aan painter, maar dan kun je elke streep die je maakt nog met vector eigenschappen bewerken. Dat het specialitisch is blijkt wel uit het feit dat zowel Adobe Illustrator als Macromedia Freehand of CorelDraw de trucjes van Expression (nog) steeds niet kunnen. Ook al hebben ze er wel op gereageerd, hun tooltjes zijn gewoon nog niet zover uitgewerkt. Lang verhaal, het beste komt nog, Microsoft heeft een betaversie gratis te download staan...effe registreren en downloaden en je kunt het uitproberen. Het is niet echt een beginnersprogramma, blijkt ook wel voornamelijk uit de interface, die is nogal apart zeg maar, en behoeft duidelijk gewenning... Linkje: http://www.microsoft.com/products/expression/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2004 bedankt voor de link. IK ga straks de trial eens uitproberen. De gallery ziet er ieg veelbelovend uit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen