anoniem Geplaatst: 15 juni 2004 Delen Geplaatst: 15 juni 2004 Ik gebruik Adobe Photoshop 6.0 Engelse versie. Nu heb ik een paar banners voor mijn website waar ik een randje omheen wil. Ik ben nog niet zo heel erg bekend met het pakket maar waar kan ik dat regelen? Ik heb nergens vinden (heb ook al een zoekopdracht hier op het forum gegeven maar dat gaf geen resultaat). Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2004 open het document druk op ctrl-a (indien je een apple Mac gebruikt: appeltje-a) hiermee selecteer je de hele banner ga dan naar EDIT en selecteer stroke nu kan je kiezen of het randje Buiten/binnen of gecentreerd aan de selectiekader moet worden toegevoegd. Tevens kan je de dikte en de kleur hier instellen succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2004 Thanx het werkt perfect! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2004 Graag gedaan 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2004 Je zou ook zgn. actions kunnen installeren: [url]http://share.studio.adobe.com/axBrowseProductType.asp?t=5[/url] Uitleg installatie wordt gegeven en de toepassing is erg gemakkelijk; simpelweg de action op jouw image uit laten voeren... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen