anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Delen Geplaatst: 10 juni 2004 Ik heb een ontwerp van een site gemaakt in Adobe. Ik wil nu deze site kunnen gebruiken in een html editor (frontpage enz..) Kan ik dit bestand op de een of andere manier omzetten en het gebruiken in zo'n editor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 Adobe is een softwarebedrijf. Welk programma heb je gebruikt: Illustrator, Photoshop, Golive, InDesign, PageMaker, Acrobat... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 meestal zit er wel een "export" functie in. kies daar voor "html and images" of iets vergelijkbaars. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 ik maak gebruik van adobe photoshop.....er is een export functie naar zoomview, paths to illustrator verder niets Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 Uhmm, ik snap iets niet. Photoshop is toch een programma om foto's mee te bewerken? (vandaar de naam :)) Hoe kun je hier nu een site mee maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 Dit doe je via image ready (zit bij PS). t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2004 aha imageready heb ik hier ook ja.... Hoe gaat dat in zijn werk het omzetten van een psd bestand naar een html-site ? Als ik het bestand nu opsla als een html krijg ik gewoon het psd bestand als een grote file Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2004 even op F1 drukken .. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2004 Ja heb f1 gebruikt ben nu al aardig opgeschoten. Wat kan ik nu beter doen ? De tekst via een webeditor erin plaatsen of gewoon via imageready gelijk de tekst toevoegen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2004 via de webeditor.... als je later je site blaat wil wijzigen hoef je niet al je images opnieuw te bewerken... werkt met dreamweaver en fireworks/photoshop... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen