anoniem Geplaatst: 28 mei 2004 Delen Geplaatst: 28 mei 2004 Beste Forummer's op C!T , ik heb een vraagje :) . Ik heb 256MB DDR geheugen , Photoshop start wel op bij mij , maar ik kan NIKS ECHT NIKS DOEN , hij geeft bij alles wat ik doe in photoshop aan : Té weinig geheugen om bewerking uit te voeren. Wat kan ik hieraand doen? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2004 onnodige programma's uitzetten (kijk ff wat er allemaal in je taakbalk staat en met start/uitvoeren.msconfig en dan tabblad opstarten kijken of er niet onnodige programma's mee opstarten) en je kunt je swapfile vergroten... ook kun je met adaware ff zoeken of je geen spyware hebt die je pc traag maken... link: http://www.lavasoft.de/ suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2004 Misschien helpt het als je de swapfile op een andere partitie zet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2004 [quote:c39aac46cc="Mrs.Birdlover"]Misschien helpt het als je de swapfile op een andere partitie zet?[/quote:c39aac46cc]Heb ik al , op D:/Adobe Photoshop 7 UK/ :) Ksnap er niks van :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2004 EDIT>PREFERENCES>MEMORY & IMAGE CACHE Misschien dat je daar wat kan vinden... Staat in ieder geval vermeld hoeveel geheugen Photoshop denkt dat ie over beschikt... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen