anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Delen Geplaatst: 3 mei 2004 Als ik met photoshop een printopdracht geef is de eerste afdruk altijd 1/4 gedeelte van wat ik wil. In printvoorbeeld geeft Photoshop aan wat er wordt geprint. Als ik dan een afdruk maak, wordt alleen maar 1/4 deel (linksboven) afgedrukt. Als ik daarna nog een keer print, wordt de foto helemaal afgedrukt terwijl ik geen enkele instelling wijzig. Dit kost me namelijk veel fotopapier. ik los dit nu op door eerst een afdruk in grijswaarden af te drukken. Wie weet hoe dit komt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2004 Hoi, Check je "Page setup" eens.. Het klinkt alsof je een formaat verkeerd hebt staan. Verder kan het ook aan je printerdriver zelf liggen.. Ik heb zelf dit probleem nooit gehad dus heb geen flauw idee.. Gr. J-P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2004 page setup staat goed. Wellicht toch de driver. HP 930C. Zal kijken of er een nieuwere versie van de driver aanwezig is. Bedankt voor je reactie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen