anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Delen Geplaatst: 30 april 2004 Is er een prog om te zoeken naar tekst in een paar honderd tif-files? Als dat niet zo is, heb ik even werk :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 het enoge wat ik me zo kan bedenken is ze door een OCR programma heenhalen en dan zoeken in word oid? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 Als het werkt dan al dat toch per stuk gaan ben ik bang. Of kan ik met een goede OCR er een paar honderd laten doorzoekn? Gaat er niet om dat het omgezet word naar wat anders, het gaat er om dat ik de tekst kan vinden en daarmee de muziek die erbij hoort. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 OCR programma's kunnen soms ook wel in batch verwerken. Dan zou je dus alle plaatjes kunnen omzetten naar tekst, en vervolgens daarin zoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 Weet je zo ook een programma die dat zo kan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 omnipage kan dit wel... Met een beetje geluk vind je een oudere versie gratis op een Computer!Totaal cd/dvd. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2004 oke bedankt voor de tip. dat wordt morgen even zoeken en uitproberen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen