anoniem Geplaatst: 3 april 2004 Delen Geplaatst: 3 april 2004 Ik heb een aantal pdf bestanden, die ik maar niet op normaal formaat kan openen. Het opent zich altijd in het kleinere vierkante formaat. Wat kan ik hieraan doen? ps ik heb ook Adobe acrobat 6. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2004 Je bedoelt dat Acrobat in een klein venster opent?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2004 yep. en dat is niet de bedoeling dacht ik zo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2004 sluiten terwijl het op volledig scherm staat wil meestal wel helpen. als ik acrobat reader sluit met een gedeeltelijk schem gaat bij mij ook op die formaat openen en niet in volledig scherm bij sluiten op volledig scherm opend deze ook weer in volledig scherm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2004 Nee was dat maar waar, dat gebeurd nu juist niet. Daarom kom ik er mee, er schijnt wat anders mis te zijn. Ik open met de volledige versie Adobe Acrobat 6.0. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2004 Ik zou gewoon de "reader" ff downloaden en opnieuw installeren. Wil meestal wel helpen bij dit soort problemen.. Gr. J-P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2004 De Adobe Acrobat verwijderd en de Acrobat reader opnieuw geinstalleerd. Er is helaas geen verschil. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2004 Als je dit probleem alleen hebt bij bepaalde bestanden, zou het dan niet zo zijn dat dit bij de publicatie instellingen al is vastgelegd? Je kan bij de reader wel instellen op hoeveel procent het bestand te zien is.. Ik neem aan dat je daar al hebt gekeken? Gr. J-P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2004 Ik heb een aantal pdf bestanden op internet geopend en die bleken wel normaal volledig venster te geven. Is dat mogelijk in de pdf zelf zo in te stellen dat het wel met volledig scherm opent? Met de Adobe Acrobat zou het denk ik mogelijk moeten zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen