anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Delen Geplaatst: 23 maart 2004 Als ik een jpeg zwart-wit plaatje inlaad (photoshop 7) lukt het mij niet om anders dan zwart-wit letters intevoegen. Bij een kleurenplaatje gaat het wel. Is dit normaa? groet arie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2004 heb je de kleurdiepte wel hoger gezet als het plaatje maar 1 bit diep is heb je alleen wit en zwart Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2004 bedankt voor je reaktie, maar zou je kunnen zeggen hoe dit moet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2004 zul je bij de anderen te rade moeten daar ik geen photoshop gebruik p.s. er zijn er genoeg die het wel gebruiken hun reactie afwachten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2004 Hoi, Ok doe het volgende, Ga naar Image>>Mode>>rgb color Hij staat nu op Grayscale :-) Gr. J-P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2004 **btw** Jpg werkt niet met zo'n systeem als gif. Bij een gif plaatje ben je idd gebonden aan het pallet.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2004 Hé, JP Le Conte! ouwe rot! Het werkt, heb ik eerst urenlang voor zitten tobben. Zeer hartelijk dank! groet arie van den berg Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen