anoniem Geplaatst: 18 maart 2004 Delen Geplaatst: 18 maart 2004 In de jaren 80-90 (?) waren ze populair: een foto waarvan de afzonderlijke "pixels" gemaakt zijn van weer andere foto's. doordat je de foto op een afstand bekijkt valt het niet op dat de pixels dus weer foto's zijn, totdat je dichtbij komt. Ik wil graan zo'n soort foto maken. Alhoewel in eerste instantie de techniek is ontstaan uit puur handwerk vraag ik me af: is er geen programma welke het handwerk automatiseerd? De logica achter een dergelijk programma lijkt me nl vrij eenvoudig: je catalogiseerd eerst een database met foto's op hun gemiddelde kleur en helderheid en vervolgens vervang je in een foto de afzonderlijke pixels door foto's uit de database..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2004 Check dowload.com op "Mazaika" Dat is precies wat je zoekt.. Gr. J-P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2004 Thanks JP! Inderdaad precies wat ik zocht! :D Gr Richard Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen