anoniem Geplaatst: 16 februari 2004 Delen Geplaatst: 16 februari 2004 Hoe kan ik met adobe Photoshop text neerzetten in een circel?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 Eerste gedeelte helemaal vol arcen en tweede gedeelte ook maar dan 180 graden draaien en tegen elkaar zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 De text moet er ongeveer zo uit komen te zien. [img:62974fce88]http://images.google.nl/images?q=tbn:x9o3jMOrQ7sJ:www.nexus.hu/voodoo/deathchant.jpg[/img:62974fce88] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 in corel precentation ging het: een cirkel trekken, tekst neer zetten, cirkel en tekst selecteren en in een menu kiezen van tekst volgt teken objekt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 Boven de circel gewoon de tekst typen, dan op de "Warp button" in de options bar klikken. (De Warp button is de T met een boogje eronder). Kies vervolgens 1 van de stijlen die je toe wilt passen op de tekst. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 Ik heb 't geprobeerd maar ik kan 'm dan niet zo rond als het voorbeeld krijgen. :( Welke Corel?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 zit in corel suite 7 t/m 11 de concurent van m$ siute Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2004 [quote:c4d5cca3cb="-TeR-"]Ik heb 't geprobeerd maar ik kan 'm dan niet zo rond als het voorbeeld krijgen. :( [/quote:c4d5cca3cb] Dat kun je helemaal aanpassen met de schuifregelaars die je in het venster Warp text ziet. Gebruik "Bend", dan kun je de tekst passend rond de circel maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Als u Photoshop CS (ik meen dat het ook bij 7 kon) hebt: 1. tekst opsplitsen in uw gedachten in twee delen. 2. eerste deel: create wrapped text -> arc -> bend instellen op horizontaal +100% 3. tweede deel: create wrapped text -> arc -> bend instellen op horizontaal -100% 4. twee gedeelten onder elkaar plaatsen U kunt het ook wat minder instellen voor een rondere cirkel (anders krijgt u een eivormig ding) Succes :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 - Ronde selectie maken, shift ingedrukt houden - Path pallet > wing menu >make working path - Text tool kiezen en op het path klikken, text typen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2004 Zelf zou ik de tekst in illustrator/Coreldraw of dergelijke rondzetten. Temeer omdat je controle houd over o.a. kerning (als je dat iets zegt), daarbij blijft de text corrigeerbaar, wat bij PHS niet het geval is. Tevens kun je (indien nodig) in Illustrator gewoon de broodnodige tiff of EPS plaatsen, dan de text er omheen gooien en hopla klaar is het logo. Greetz bye mike (adobe mike) :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen