Ga naar inhoud

met welk programma kan ik best bedrijflogos maken?

anoniem

Aanbevolen berichten

• 3 weken later...
Hoi, Ik zou een vector programma gebruiken. Adobe Illustrator of correldraw bijvoorbeeld. Photoshop is een beelbewerkingsprogramma. Leuk voor printjes maar waardeloos voor belettering en grote logo afdrukken. Vector programma's slaan bestanden op in bijvoorbeeld EPS formaat dat weer gebruikt kan worden in plot programma's voor belettering. Onmisbaar voor een complete bedrijfspresentatie.. Gr. J-P
Link naar reactie
[quote:543c61b7e7="J-P Le Conte"]Hoi, Ik zou een vector programma gebruiken. Adobe Illustrator of correldraw bijvoorbeeld. Photoshop is een beelbewerkingsprogramma. Leuk voor printjes maar waardeloos voor belettering en grote logo afdrukken. Vector programma's slaan bestanden op in bijvoorbeeld EPS formaat dat weer gebruikt kan worden in plot programma's voor belettering. Onmisbaar voor een complete bedrijfspresentatie.. Gr. J-P[/quote:543c61b7e7] Ik gebruik zelf een vector programma voor het ontwerp van mijn logo. Dit zet ik dan om naar een (hoog resolutie) photoshopbestand, zodat ik de basis van het logo verder kan uitbreiden met de filters en kleurmogelijkheden die niet met een vectorprogramma normaliter niet mogelijk zijn.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...