Ga naar inhoud

Photoshop 7.0 crasht na initialiseren


anoniem

Aanbevolen berichten

De laatste paar dagen crasht Photoshop (7.0) tijdens het *initialiseren*. Je ziet eerst dat alle fonts, apoi funcite's etc worden geladen, maar bij *initializing* sluit photoshop af. Niets raars gedaan, alleen Poser 5 geinstalleerd en een paar andere kleine programma's. Met Flash MX hetzelfde probleem, maar dan beschrijft Flash het anders. Flash oopnieuw *geactiveert*, geen problemen meer met Flash. Dus heb ik Photoshop verwijderd, opnieuw geinstalleerd, niks :cry: . Kan iemand mij helpen? <EDIT: Photoshop crasht na *Loading brushes*/>
Link naar reactie
Ik heb een dergelijke ervaring. Bij mij crasht Photoshop NL nadat ik een plaatje ingelezen heb en met de cursor op het plaatje klik: blauw scherm. Met een toetskllik, weer in het normale scherm. Photoshop uiteraard weg. Ik maak gebruik van Windows ME met een geheugen van 365Mb. IK heb genoeg ruimte op de harde schijven. Dit probleem doet zich de laatste dagen voor, daarvoor nagenoeg geen problemen. Wie kan mij (ons ) helpen??
Link naar reactie
Dan heb je denk ik een slecht uitgeklede versie. Photoshop wordt vaak bij andere programma's op een cd-rom gezet. Om ruimte te besparen voor andere programma's halen ze vaak filters, lettertypes, tutorials en voorbeelden weg. Misschien heb je een opstartfout omdat programma files ontbreken. Voor de rest zou je bij de "Preferences" onder "Edit" kunnen kijken of je bij Memory & Cash de instellingen wat ruimer kan zetten. Dan moet Photoshop natuurlijk eerst op te starten zijn :-) Gr. J-P
Link naar reactie
[quote:d7f3d90f43="J-P Le Conte"]Dan heb je denk ik een slecht uitgeklede versie. Photoshop wordt vaak bij andere programma's op een cd-rom gezet. Om ruimte te besparen voor andere programma's halen ze vaak filters, lettertypes, tutorials en voorbeelden weg. Misschien heb je een opstartfout omdat programma files ontbreken. Voor de rest zou je bij de "Preferences" onder "Edit" kunnen kijken of je bij Memory & Cash de instellingen wat ruimer kan zetten. Dan moet Photoshop natuurlijk eerst op te starten zijn :-) Gr. J-P[/quote:d7f3d90f43] Het vreemde is echter, dat Photoshop eerst wél werkte. Daarna opeens niet meer! En het bijgeleverde ImageReady heeft bíjna de zelfde features, en die doet het nog wel gewoon!
Link naar reactie
Quote: [quote:2b106eafcf]J-P Le Conte Geplaatst: Za Okt 18, 2003 3:07 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Hebben jullie copy's of originele versies? Wil ik eerst even weten.. Gr. J-P[/quote:2b106eafcf] Hier iemand die in tegenstelling tot jp. wel originele versies heeft! ik ervaar hetzelfde probleem op mijn PC, op de mac geen probleem en nooit gehad maar op de pc laadt photoshop niet verder in. Dit is waarschijnlijk het gevolg van de installatie van een ander progje dat een bestand van photoshop overschrijft of op 'alleen lezen' plaatst... Ik ben er zelf ook nog niet achter maar ben druk op zoek, mocht ik het vinden dan zal ik het natuurlijk meteen posten. [b:2b106eafcf][color=red:2b106eafcf]grote knip door teacher. Geen geflame hier! Je eerste post en meteen je eerste waarschuwing..... check je PB[/color:2b106eafcf][/b:2b106eafcf]
Link naar reactie
[quote:e31f3466a5="bardt"] Hier iemand die in tegenstelling tot jp.[/quote:e31f3466a5] In tegenstelling tot bardt, ik lees de brichten goed. Waar staat dat ikzelf met een copie werk? Neemt niet weg dat je er als echte prof designer er niet trots op mag zijn... :-? :lol: Neem aub eerst de moeite om wat meer letters te lezen voordat je begint te wijzen. J-P
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 jaren later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...