Ga naar inhoud

Misbruik het forum! Doe mee...


Aanbevolen berichten

Ja ja, je leest het goed. Ik wou voorstellen om met onze groep een soort van show-off te houden. Het leek me leuk om creatief te zijn met het forum waar we nu mee werken. Het gaat als volgt: Maak een gif-afbeelding die doorloopt in de achtergrond van het forum. Kan van alles zijn. Laat je fantasie maar gaan. Iedereen mag meedoen. ook de minder bedreven mensen. Mail me je ontwerp en ik zal het online zetten voor je. Kan natuurlijk goed zo zijn dat er niemand meedoet maar dan heb ik iig m'n best gedaan :razz: Gr. J-P
Link naar reactie
  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    101

shit, eindelijk iets leuks, en heb ik niet zoveel tijd :S Maar dit ga ik zeker nog proberen als ik tij dheb en deze draad nog loopt [edit] Moet ik trouwens wel een 3d prog hebben dat werkt! 3D S Max wil niet werken onder WinXP _________________ Microsoft Windows, het enige VIRUS met een GUI! [ Dit Bericht is bewerkt door: Phruster op 2002-03-19 17:51 ]
Link naar reactie
Dit is natuurlijk niets, maar heb nog steeds geen 3d progje kunnen regelen: [img:ad5ab2e70b]http://rowan.gamerszone.nl/screenies/phruster_trans.gif[/img:ad5ab2e70b] Is eigenlijk gewoon uit deze gemaakt (die ik nog mooier vind ook): [img:ad5ab2e70b]http://rowan.gamerszone.nl/screenies/phruster_002.jpg[/img:ad5ab2e70b] (een van mijn fotosoep experimentjes)
Link naar reactie
Bijkomend probleem is dat je niet kunt voorspellen wat voor kleur de achtergrond van je post gaat krijgen, wit of lila. Hoe heb je dat opgelost J-P? Vermoedelijk kon je het wel voorspellen omdat je de topic opener bent? Ik ga zeker aan de slag, maar moet dus met een transparante achtergrond werken wil ik e.e.a. in elkaar door laten lopen. [edit] Ah ik zie het al, na het plaatsen van mijn topic kwam de post van J-P op een witte achtergrond tevoorschijn :smile: [/edit] _________________ My name is Bond! Consumenten Bond! [ Dit Bericht is bewerkt door: Gooly op 2002-03-19 21:30 ]
Link naar reactie
[quote:4a4f7f1ca6] Op 20-03-2002 9:27, schreef Phruster: jammer, verkeerde achtergrond! Als je het nou doorzichtig had gemaakt! [/quote:4a4f7f1ca6] Ehhh de achtergrond IS transparant :smile: De paarse kleur is gekozen omdat ie waarschijnlijk op een witte achtergrond terecht zou komen (ivm contrast), en mocht het op een paarse achtergrond komen is het ook leuk.
Link naar reactie
Of zullen we het zaakje dichtzippen..?? (niet het topic trouwens...dit is leuk!!!) [img:45b198b44f]http://members.ams.chello.nl/h.tilroe/uploads/zipper.gif[/img:45b198b44f] Samengeraapt van eerdere dingen (rits) in vector, daarna beetje photoshop... Benieuwd naar de rest..!! trouwens, valt JP niet automatisch buiten de prijzen, familie en medewerkers van het forum zijn toch wel uitgesloten he..?? :wink:
Link naar reactie
Blast, had ik hem toch verkeerd om geplaatst... <edit>gelukkig andere manier gevonden om hem om te draaien... anders valt het zo tegen voor de modemgebruikers... en zie je ook gelijk mijn fouten wat minder..</edit> [ Dit Bericht is bewerkt door: Hent op 2002-03-20 13:19 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: hent op 2002-03-20 13:22 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...