Ga naar inhoud

Harddisk formateren


Aanbevolen berichten

Hallo, De harddisk van mijn Acer Aspire heeft het begeven. Nieuwe disk er in gezet maar eerst met de verkeerde - 32 i.p.v. 64 bit - windowsversie opnieuw geinstalleerd. Om overbodige rommel te voorkomen heb ik de nieuwe schijf, voor installatie van de juiste versie, eerst geformateerd. Bij de nieuwe installatie 64 bit heb ik nu een probleem. Hij kan de schijf niet meer vinden. Hij wil eerst een driver hebben. Klopt dit? De juiste driver voor de schijf kan ik niet vinden. Het gaat om een Western Digital (WD7500BPVT).
Link naar reactie
Het gaat dan niet om een driver voor de hardeschijf, maar voor de s-ata controller waar die aan zit. Bij Acer en met het juiste model en type nummer kun je dan de driver downloaden, uitpakken en op een usb stick zetten. Plug deze in als je laptop aan gaat zetten om de installatie van win te starten. Je hebt geen acer model en typenummer opgegeven, dus kan ik je niet naar de juiste pagina "sturen"
Link naar reactie
Dank voor je snelle antwoord. Het gaat om een Acer Aspire 5742ZG-P614G75 SNID 03855057016 [quote:7a5587a00f="peterkramer"]Het gaat dan niet om een driver voor de hardeschijf, maar voor de s-ata controller waar die aan zit. Bij Acer en met het juiste model en type nummer kun je dan de driver downloaden, uitpakken en op een usb stick zetten. Plug deze in als je laptop aan gaat zetten om de installatie van win te starten. Je hebt geen acer model en typenummer opgegeven, dus kan ik je niet naar de juiste pagina "sturen"[/quote:7a5587a00f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...