Ga naar inhoud

Onscherpte in midden beeldscherm


Aanbevolen berichten

Dat Kasperski niks vind is niet vreemd. Ik heb meerdere AV progs getest. Daarom draai ik no met AVG Internet Security 2013.(geen reclame) Wat die er uit haalt, is dan veel. Hij haalt er trojans en maal/spyware uit. En beschermd je privacy. En er zit een netwerkscan optie in. Waardoor je vanaf een andere computer kunt scannen. En kijk uit wat je installoeerd. Installer nooit PC Optimizer, Erger kun je je niet voorstellen.
Link naar reactie
[quote:1e252a73cd="Rick Gimpel"]Dat Kasperski niks vind is niet vreemd. Ik heb meerdere AV progs getest. Daarom draai ik no met AVG Internet Security 2013.(geen reclame) Wat die er uit haalt, is dan veel. Hij haalt er trojans en maal/spyware uit. En beschermd je privacy. En er zit een netwerkscan optie in. Waardoor je vanaf een andere computer kunt scannen. En kijk uit wat je installoeerd. Installer nooit PC Optimizer, Erger kun je je niet voorstellen.[/quote:1e252a73cd] Ook AVG haalt lang niet alles eruit. En er zijn diverse mensen die er juist problemen door hebben gekregen. Zou zowel virus als spy/mal/adware scanner eens eroverheen halen. Zul je waarschijnlijk nog aardig wat vinden.
Link naar reactie
Dat geloof ik helemaal. Adaware of adfender, kun je er pima bij gebruiken. Die bijten elkaar niet. Het is ook zo, dat de ene AV iets als virus ziet, en de andere niet. Meerdere scanners samen gebruiken, is ook niet goed. Die gaan vechten als de bekende hond, waardoor je juist niet bent beschermt. Maar als je de naam van een evt. virus weet, kun je die met google opzoeken, wat de risico's zijn. Maar ik blijf waarschuwen voor die zogenaamde system tools. Die vaak meer schade dan goed doen. En betrefd AVG, nooit problemen gehad of er van gehoord. Je moet er wel voor zorgen dat de boel uptodate blijft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...