Ga naar inhoud

onderdelen laptop + pc


Aanbevolen berichten

1. Ik heb een pc uit 2004 en een laptop uit 2006 liggen. is het mogelijk om alle onderdelen eruit te halen en er een pc van te bouwen? 2. De computer heeft een probleem, hij start op tot hij bij Windows laden komt en dan start hij opnieuw op. dit gaat oneindig door. het is begonnen nadat de stekker uit het stopcontact werd getrokken toen ik aan het gamen was. het ligt niet aan de bios-batterij want die heb ik pas vervangen en het probleem bleef. het is een Windows xp proffesional. opstarten in veilige modus lukt ook niet. misschien is dit te maken? zo ja, als ik de laptop onderdelen kan gebruiken gaan die hierin. zo nee, dan wil ik wel graag weten wat er kapot is.
Link naar reactie
Dat je componenten van een laptop kunt gebruiken in een pc, lijkt me niet erg waarschijnlijk. De componenten in de laptop zijn tenslotte kleiner, dan die van een pc. Je zou alle fans in de pc kunnen controleren op stof en deze schoonmaken. Als in de pc nog de originele harddisk zit, dan zouden daarin slechte sectoren kunnen zitten, die de opstartproblemen zouden kunnen veroorzaken. Wellicht staat er nog iets bruikbaars in deze Engelstalige hyperlink over [url=http://www.ifitjams.com/manual.htm]pc troubleshooting.[/url] Als het niet aan de hardware ligt en je een normale XP installatie cd hebt, zou je een [url=http://michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm]repair install[/url] kunnen overwegen. Deze heeft dan wel hetzelfde Service Pack nodig, als de geïnstalleerde XP. Als je alleen een recover partitie/cd hebt, ben je afhankelijk van de recover opties die deze biedt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...