Ga naar inhoud

HP Photosmart C6380 inktsysteemfout 0xc19a0021


Aanbevolen berichten

In januari 2009 kocht ik een HP Photosmart C6380 all-in-one printer. Op een gegeven moment, ik weet niet meer precies wanneer, verscheen er op het display van de all-in-one printer: Inktsysteemfout 0xc19a0021. Uitschakelen en weer inschakelen was toen voldoende, om er vanaf te komen. Maar recenter kwam deze foutmelding steeds regelmatiger terug. Binnen 10 minuten na het inschakelen zelfs. Ik ging toen zoeken op het internet via Google. Ik vond onder andere deze hyperlink [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01458034&cc=us&dlc=en&lc=en&jumpid=reg_R1002_USEN#N2338]'Ink System Failure' or a '0x ...' Error Message Displays on the Control Panel.[/url] Die de indruk wekte dat het aan de printkop ligt. Ik heb die met een flesje mineraalwater zonder koolzuur van de supermarkt gereinigd. Dat bleek niet te helpen. Omdat door dat steeds in en uitschakelen steeds weer opnieuw de printerschoonmaakfunctie werd gestart, gebruikte de all-in-one printer daardoor te veel inkt. En stond ik al op het punt de all-in-one printer weg te gooien. Ik had al op de all-in-one printer Netwerkinstellingen herstellen uitgevoerd. Zodat de draadloze netwerkgegevens uit de all-in-one printer werden verwijderd. Het viel me op dat daarna die Inktsysteemfout 0xc19a0021 niet meer verscheen. Maar als ik deze gegevens weer terugzet via de Wizard draadloze installatie, dan is dat probleem weer terug. Dus denk ik dat de draadloze module van de all-in-one printer defect is. Zou ik nog iets kunnen proberen? Of toch maar weggooien. Dit vanwege de te hoge inktverspilling. Het inktlekbakje in de all-in-one printer ziet er in elk geval smerig uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...