Ga naar inhoud

unknown device (RawPort)


Aanbevolen berichten

Ik heb een PCI-card erbij geplaatst in mijn desktop-pc. Dat ging probleemloos en de stuurbestanden van de meegeleverde CD. Nu ging ik kijken in apparaatbeheer en daar staat de nieuwe hardware keurig in de lijst. Maar.... Er staat ook een onbekend apparaat in die lijst en ik weet niet of dat al was of een gevolg van de nieuw geplaatste PCI-card. In het configuratiescherm wordt het genoemd: Microsoft RawPort. Geen idee wat dat mag zijn. Wat ik daarnaast ook bemerkt heb, is dat het zoeken naar nieuwe stuurprogramma's wel vraagt of het online mag, maar dat mijn pc dat niet doet. Bij het plaatsen van het 'vinkje' voor online zoeken komt vrijwel meteen de melding dat er niets gevonden heeft. Kennelijk wordt er niet daadwerkelijk online gezocht naar nieuwe drivers. Wie kan me op weg helpen?
Link naar reactie
Dankjewel derkdejong voor de moeite. Dat het mogelijk iets met de printer van doen zou hebben was mij wel duidelijk. Maar middels de link die je gaf kwam ik er wel achter waarom mijn computer niet online naar stuurprogramma's zocht. De instelling die hiervoor verantwoordelijk is werd nl gevonden :D Dat probleem heb ik gelijk aangepakt. Zou het trouwens ook kunnen dat ik de diverse usb-stekkertjes na het inzetten van de PCI-card, gewoon weer ingestoken hebt, maar niet allemaal op dezelfde usb-poort als waar ze zaten voordat de kast open ging? Meen iets gelezen te hebben dat zulks problemen kàn geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...