Ga naar inhoud

fout gemaakt tijdens poging tot opensuse installatie


Aanbevolen berichten

hallo allemaal, een tijdje geleden heb ik een oude pc van mijn oma gehad om mee te experimenteren, hier moesten nog wel al mijn oma's oude documenten van af dus ik had bedacht om er een ander besturingssysteem op te zetten. aangezien ik dit al vaker had gedaan met Ubuntu had ik besloten om is te proberen Opensuse op deze computer te installeren. ik kon geen functie vinden om Windows te overschrijven (zal vast zo stom zijn geweest om er overheen te kijken) en had daarom besloten om het via de schrijf patenties te doen. ik had helaas een fout gemaakt en heb daarom de installatie afgebroken. ik had de Windows patentie al verwijdert. probleem is echter dat ik de computer helemaal niet meer aankrijg. ik denk dat ik iets mis heb gedaan valt dit nog te fixen? met vriendelijke groet snoowie9
Link naar reactie
ik heb geen idee, toen ik heb gekeken of de stroomkabel ook goed in het stopcontact zit deed die het weer. had al met een andere stroomkabel geprobeerd maar werkte ook niet. uiteindelijk had ik dezelfde kabel er weer in gedaan en hij werkte weer. ik denk dat de voedingskabel poort nogal gevoelig is. met vriendelijke groet, Martin Ligtenberg :D :D :D :D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...