Ga naar inhoud

probleem met muis!


Aanbevolen berichten

Ik heb een Logitech muis darkfield performance MX , en sinds enkele weken lukt het niet meer om te klikken e te slepen. foto,s verplaatsen en films in cyberlink power dvd om het beeld uit te rekken. Heb ok 2 beeldschermen en eerst kon ik het ene object van beeldscherm 1 naar beeldscherm 2 verplaatsen , maar dat lukt nu niet meer. heb er een 2e muis ( een met een draadje) aan gehangen en die doet het allemaal wel?? Heb al meerdere malen de software gedownload en geinstalleerd ,maar helpt niets. Heeft iemand een idee of oplossing????
Link naar reactie
De muis is pas 4 maanden oud Er zitten geen batterijen in of accu , hij wordt met een voedingskabel opgeladen. De ontvanger zit in een usb slot , de PC staat onder het bureau. Bedankt voor de reply. Heb ditzelfde probleem ook met een vorige muis gehad ,daarom had ik een nieuwe gekocht. In het begin geen problemen maar sinds de laatste weken wordt het steeds erger. Kan het geen softwareprobleem zijn ?
Link naar reactie
Wellicht zou je eerst nog kunnen vermelden, wat er van die draadloze muis nog wel werkt. En of er bij die Logitech software diagnostische software zit, die de status van de muis kan melden. Hoe wordt de muis getoond in het Apparaatbeheer? Verder wordt de Logitech software gebruikt voor de extra knoppen toe te wijzen. Echter voor de basis muisfuncties, die elke 3 knops muis heeft, zouden gewoon met de generieke drivers van Windows behoren te werken. Want voor de [url=http://www.logitech.com/en-us/mice-pointers/mice/devices/3295]Logitech V220 Cordless Optical Mouse for Notebooks[/url] die ik heb, werken gewoon de 3 knoppen in zowel Windows 7 en in Ubuntu Linux, zonder extra software te installeren.
Link naar reactie
Van de draadloze muis werkt verder alles goed. Hij staat in apparaatbeheer ook vermeld als Logitech HID-compliant unifying mouse . Heb geprobeerd de drivers te updaten maar krijg dan de melding dat de nieuwste drivers al zijn geinstalleerd. besturingssysteem is windows 7 en tot op gisteren geupdated. Er zit geen diagnostische software bij.
Link naar reactie
Maar heb je wel de [url=http://www.logitech.com/en-us/584/3131?section=downloads&bit=&osid=14]Logitech SetPoint-software[/url] geïnstalleerd, die genoemd wordt in dit artikel op de site van computer!totaal http://computertotaal.nl/article/75/logitech-performance-mouse-mx.html Dat je muis in het Apparaatbeheer staat als Logitech HID-compliant unifying mouse geeft mij in ieder geval de indruk dat je Logitech drivers geïnstalleerd hebt. Want die Logitech V220 Cordless Optical Mouse for Notebooks van mij staat gewoon in het Apparaatbeheer als HID-compliant mouse. En bij Driver Provider staat Microsoft. [Edit] De software kan blijkbaar alleen worden gedownload op een Windows PC. Ik heb die Logitech SetPoint-software zojuist gedownload en geïnstalleerd. Nu toont het Apparaatbeheer de muis als Logitech HID-compliant Cordless Mouse. [/Edit]
Link naar reactie
Mooi dat je de muis hebt kunnen omruilen. Alleen betekent het wel dat die diagnostische software je muis niet echt test. Ik herinner me dat ik ooit een Joystick [Logitech Inc. WingMan Extreme Digital 3D] kocht. Met de meegeleverde software kon ik alle knopjes enzovoorts daadwerkelijk testen. Dus dat bedoel ik met diagnostische software.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...