Ga naar inhoud

Printer aansluiten


Aanbevolen berichten

Ik heb thuis een desktop en 2 laptops. De desktop met Vista home premium, 1 laptop ook met Vista en de andere met Windows 7. De desktop is met een netwerkkabel en de 2 laptops zijn draadloos op een linksys router aangesloten. Een canon mp520 printer is op de desktop aangesloten (usb). Omdat ik weinig print heb ik weer problemen met de spuitopeningen, zoals in het verleden ook al met een epson printer. Omdat ik begrepen heb dat bij een hp printer deze spuitopeningen in de cartridge zitten overweeg ik deze aan te schaffen en dan draadloos om ook via de laptops te kunnen printen. Weet iemand of dit in deze situatie goed mogelijk is omdat de desktop bedraad op de router is aangesloten? Kan iemand misschien ook adviseren welke printer van hp geschikt zou kunnen zijn gezien het aansluiten en niet veel printen? Bij voorbaat dank voor reacties. Jan B
Link naar reactie
Bijgaand een lijstje met printers van HP met draadloze mogelijkheden: [url=http://tweakers.net/pricewatch/cat/57/printers-en-scanners.html#filter:NY29CoQwEITfZWoLD-NfHkC4wsrysMhltwgElY3ogeTdL4o2M-w3s8yBr5iJ3hSgPyhVjjHDLMTSOfYEjc3xHnDDYZY1MeJgE1rEWe7dBJ1nCHYW7s0PunyOJ2HPdmUaFrb3UKvSe1ucYyHRzvmVJSUHVPU6bTP-7DV1kYpNrS4tL60wxhj_]Tweakers[/url] Inderdaad draadloze aansluiting loopt via je router. Als je alleen zwart wil printen kan je ook nog overwegen om een Laserprinter te nemen.
Link naar reactie
Als je nu wilt printen , kan dat toch ook vanaf de laptops? Er is dan 1 voorwaarde, je desktop moet aanstaan. Gewoon printer delen en op laptops laten zoeken naar netwerkprinter en zo nodig op lappies de driver installen. Dan kun je ook gewoon 1 maal per maand even de koppen reinigen zodat je printer langer meegaat. Ik vind HP goud rekenen voor de inkt, calculeer dat ik. suc6 Anjo
Link naar reactie
[quote:560d9f67af="The Dragon"]http://www.123inkt.nl/ :)[/quote:560d9f67af] Die vind ik nog best duur (voor mijn printer dan HP950C) 13.50 voor een zwarte + 4.95 verzenden. Ik kocht regelmatig bij Opus.nl, kost daar 9 Euro + 4.95 verzenden en de laaste die ik besteld heb was hier: http://www.samenkopen.net/action/639739 was 7.50 +6.50 verzenden Kwaliteit van de cardridges is prima. Heb er daar een paar van besteld. En met de kleuren scheelde het nog meer. Inhoud is allemaal redelijk het zelfde.
Link naar reactie
Hartelijk dank voor de adviezen! Vooral het advies om Tweakers te raadplegen lijkt me heel goed. Ik heb al even gekeken en ga hier zeker verder vergelijken e.d. Met eventueel alternatieve inkt weet ik het nog niet. Voor mijn canon, met gedeeltelijk verstopte spuitopeningen, gebruik ik pelikan inkt, maar zoals in mijn vraag al vermeld print ik niet zo veel. In ieder geval houd ik ook zeker het advies in gedachten om bij weinig printen 1 x per maand de koppen te reinigen. Wat het aansluiten betreft begrijp ik dat de hp software op de desktop en de 2 laptops geinstalleerd moet worden en dat daarna via een knop op de printer verbinding met het netwerk gemaakt kan worden. Nogmaals bedankt, Jan B
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...