Ga naar inhoud

Nieuwe computer voor fotobewerking


Aanbevolen berichten

HOI Ik ben een beginner als film maker en heb een redelijk goede pc met 2GB ram intel pentium dual cpu t3200 met 2.00ghz 2.00ghz en ik wil een goeie video kaart aanschaffen en geld doet er niet toe. dus wat raden jullie aan of zeggen jullie dat ik in zijn geheel een betere pc kan halen. \ bedankt
Link naar reactie
De T3200 is bedoeld voor een laptop, dus ik vermoed dat dat bij jou het geval is? Videokaarten in laptops zijn iha niet te vervangen. Als het geld er niet toe doet, kun je of een betere laptop aanschaffen, of een desktop voor gamen ernaast. De tweede optie is waarschijnlijk het goedkoopst.
Link naar reactie
[quote:b3d3708921="gerben"]De T3200 is bedoeld voor een laptop, dus ik vermoed dat dat bij jou het geval is? Videokaarten in laptops zijn iha niet te vervangen. Als het geld er niet toe doet, kun je of een betere laptop aanschaffen, of een desktop voor gamen ernaast. De tweede optie is waarschijnlijk het goedkoopst.[/quote:b3d3708921] Ik heb besloten om dan toch een nieuwe computer aan te schaffen. En dan toch een PC zo dat ik zekere weet dat ik het alleen thuis er mee werk en een laptop als backup om mee te nemen. Voor de pc wil ik dan 1156 Intel Core i7 860 2.80/2.8 GHz tot 3.46GHz met Intel® Turbo Boost Technology Met 8gb ram geheugen +ATI EAH5770 CuCore HD 1024 video kaart wil ik halen alleen kan iemand mij mischien verder helpen met de vraag of dit een juiste aankoop is of iets te overdreven en dat het dan ook minder snel hoeft om bijvoorbeeld cs4 er op te draaien. Ik hoor graag negatieve als positiefe kritiek.
Link naar reactie