Ga naar inhoud

RAM Upgrade Samsung N510


Aanbevolen berichten

Hallo alle, zoals het onderwerp reeds vermeld heb ik een Samsung N510tje. Net gekocht, mooi ding alleen een beetje traag. Zou graag het geheugen upgraden naar 2gig met de hoop dat het toestel toch een beetje vlotter loopt. Zouden jullie mij kunnen vertellen welk geheugen reepje ik nodig heb en mss een linkje naar het bepaald artikel in een online shop. Als jullie mss nog enkele tips hebben om de nootbook een beetje sneller te doen lopen is dat altijd meer dan welkom. Alvast dank, Chris.
Link naar reactie
heb nog wat vraagjes ivm het geheugen. Heb bij azerty verschillende types van dit SO DIMM 200pins gevonden. Maar wat betekend nou niet gebufferd en niet ECC. LC5 of LC6 heeft te maken met de tijden vh geheugen maar wat is nou beter en past nou het best bij mijn N510. En natuurlijk welk merk, kinston, OCZ, transcend, PNY...? Graag wat uitleg en hulp. alvast dank, Chris.
Link naar reactie
Dank je obi, een direkt linkje naar het artikel is wat ik nodig had. CPU-Z toonde idd meer informatie maar dacht dat deze minder relevant waren, maar ok... . Heb het Kingston geheugen #Kingston ValueRAM KVR800D2S6# even ingegeven bij azerty en stoot op twee modelen, eentje met de loodplaat in een goude uitvoering de andere in een, veronderstel ik, normale uitvoering. Het gaat hier om een verschil van 4 euros, dit is de kop niet af. Veronderstel dan maar voor deze met de goud film te gaan. 52 euro blijft ander wel goed geld voor zo een klein ding, niet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...