anoniem Geplaatst: 29 juni 2009 Delen Geplaatst: 29 juni 2009 ------------------------------ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2009 Probeer de printerdriver opnieuw te installeren. Kijk op de website van de fabrikant om de laatste driver van de printer te downloaden. Heb je ook de printer als standaard ingesteld? (Start > Printers en Fax) Heb je ook geprobeerd om te kijken naar het Printvoorbeeld? (Bestand>Printvoorbeeld) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2009 Beste Tom, Ja ik heb uiteraard geprobeerd de printerdriver opnieuw te installeren helaas werkte dat niet, vervolgens heb ik geprobeerd het totale pakket opnieuw te installeren. Helaas ook zonder resultaat. Afdrukvoorbeeld heeft hetzelfde probleem als het bestand->afdrukken. [b:3d01c6e336]Futury[/b:3d01c6e336] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2009 Heb je ook eerst alle software en drivers van je printer gedeinstalleerd? Kijk eens in het (Configuratiescherm > Software en programmaonderdelen) om de software eraf te gooien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2009 Ja, dat heb ik gedaan. [b:034477893d]Futury[/b:034477893d] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2009 :o Kan iemand nog helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2009 Check eerst maar even of je iets bruikbaars kunt vinden op de site van Microsoft http://support.microsoft.com/kb/314085 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2009 Ik zie op je filmpje,als je in Word wilt afdrukken, dat het een Brother-printer is, en ik meen te zien een HL5270DN. Op de regel onder de printer zie ik staan: status: niet actief. Op een niet actieve printer kun je natuurlijk niet printen. Waarschijnlijk staat alles wat je hebt willen printen nu in de wachtrij. Ik zou eens naar de printer zelf kijken. Kan hij wel een testpagina printen? Deugt het snoertje tussen printer en computer wel? Hoe heb je hem trouwens aangesloten? Paralelle poort, USB, Netwerk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2009 [quote:ddf8daa66c="jolo"]Check eerst maar even of je iets bruikbaars kunt vinden op de site van Microsoft http://support.microsoft.com/kb/314085[/quote:ddf8daa66c] Dit heeft helaas niet geholpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2009 [quote:10b11582de="Jan bakker"]Ik zie op je filmpje,als je in Word wilt afdrukken, dat het een Brother-printer is, en ik meen te zien een HL5270DN. Op de regel onder de printer zie ik staan: status: niet actief. Op een niet actieve printer kun je natuurlijk niet printen. Waarschijnlijk staat alles wat je hebt willen printen nu in de wachtrij. Ik zou eens naar de printer zelf kijken. Kan hij wel een testpagina printen? Deugt het snoertje tussen printer en computer wel? Hoe heb je hem trouwens aangesloten? Paralelle poort, USB, Netwerk?[/quote:10b11582de] Testpagina afdrukken lukt uitstekend ;) via netwerk aangesloten. hij print wel via word dus ik denk niet dat het aan het snoertje ligt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2009 Ik vond een vergelijkbaar print probleem op http://www.experts-exchange.com/Software/Internet_Email/Email/Q_24509531.html Het kan zijn dat niet alle antwoorden zichtbaar zijn. Maar volgens jcimarron zou het kunnen liggen aan IE8 [quote:ccac2e28d0="jcimarron"] Firth--If you are willing, try just uninstalling IE8 . http://support.microsoft.com/kb/957700 It is possible OE6 and IE8 have conflicts. That would suggest you install Windows Live Mail--especially now that you have IE8. http://download.live.com/wlmail [/quote:ccac2e28d0] De TS antwoordde [quote:ccac2e28d0="Firth"]Hi - Simply uninstalled I.E.8 and re-started the machine and then opened O.E.6 and am again able to print emails. I shall be pleased to award full marks to icimarron when I work out how to. Many thanks. PS How do I block I.E.8 from re-installing? [/quote:ccac2e28d0] [quote:ccac2e28d0="jcimarron"] Firth--Glad to hear the good news.!! " How do I block I.E.8 from re-installing?" There are two ways. 1) Block it. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=21687628-5806-4ba6-9e4e-8e224ec6dd8c&displaylang=en 2) The way I have. Go to the Windows Update site and this time choose the CUSTOM (not Express) scan. I expect you will be offered IE8. Click the + to the left of IE8 and at the bottom of that dropdown paragraph you should find a box to check with something to the effect "Hide this" or "Do not offer this again". Check it. Now when you use Windows Update and click EXPRESS you will see IE8 offered in a separate box that requires no action if you do not want it. I have my Windows Updates set to "Notify me but do not download or install". I do not know if the above works with the other options [/quote:ccac2e28d0] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen