Ga naar inhoud

***Werkgeheugen problemen***


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb vorig jaar een Paradigit Voyager 8640 laptop met een 1 GHZ werkgeheugen gekocht. Na een poosje met de computer te hebben gewerkt kwam ik er achter dat de werkgeheugen snelheid maar 256 MB is Er zat wel een werkgeheugen kaartje in van 1 GHZ 333 MHZ en het type is ook goed. Na telefonisch contact met de Paradigit helpdesk die mij doorverwezen naar een filiaal in Amstelveen. Ik werd vriendelijk geholpen door een verkoper die er een nieuw werkgeheugen kaartje bij pakte van 1 GHZ. Dit kaartje werkte ook niet. We hebben een een kaartje van 512 MB 333 MHZ er bij gehaald en deze werkte wel??? Ik heb nu een totaal werkgeheugen van 768 MB. Wie zou mij kunnen adviseren wat te doen dat ik toch het 1 GHZ werkgeheugen kaartje toch kan gebruiken? De kaartjes zijn gewoon te koop en volgens de site compatable. Zie deze link: http://www.replacedirect.com/nl/prod...?linkid=287476 Bij voorbaat dank. Groetjes, Sander 1. Zit standaard 256 MB werkgeheugen in. 2. Heb een werkgeugen kaart van 1 GHZ die compatible is (deze pakt hij niet). 3. Heb een nieuwe werkgeheugen kaart van 1 GHZ geprobeert en deze werkt ook niet. 4. Het plaatsen van een 512 MB kaartje zit ik nu op 768 MB (dit werkt dus wel)???? 5. Ik zou toch graag dat 1 GHZ kaartje willen gebruiken. 6. Wat zou ik kunnen doen??? Bedankt. Sander
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...