Ga naar inhoud

!belangrijk! Nieuwe laptop kopen


Aanbevolen berichten

Ik wil binnenkort een nieuwe laptop kopen. omdat ik binnekort ga studeren heb ik een laptop nodig. Omdat ik weinig verstand heb van computers en laptops wil ik graag jullie hulp inschakelen. :D hieronder enkele eisen: Het moet een laptop zijn waar je goed games op kan spelen, films bekijken, muziek luisteren enz. omdat ik binnenkort ga studeren moet de laptop ook goed te gebruiken zijn als een laptop om huiswerk enz. op te maken. Ik heb rond gezocht op internet en ik kwam tot het volgende lijstje: MSI GT-735 (17'') MSI GX-720 (17'') Asus L50Vn (15,4'') Asus N50vn (15,4'') HP Pavilion Dv7-1090ed/1080ed (17'') Welke raden jullie mij aan? Alvast Bedankt.
Link naar reactie
- Aangezien ik volgend jaar ga studeren moet hij idd. draagbaar zijn. Daar zal dan denk ik een laptop met een 15" scherm uitkomen. - Ik wel een aantal euro's gespaard in m'n kleine kinderjaren maar 1500 heb ik er niet voor over. het maximale wat ik er voor wil uitgeven is zo'n 1300 euro. Het liefst minder natuurlijk als hij maar aan al mijn eisen kan voldoen en een tijdje meegaat. Inderdaad heb ik overwogen om een pc te nemen en dat overweeg ik nu nog wel. aangezien ik op kamers wil moet ik een pc voor thuis en 1 op mijn kamer kopen. ik denk dat ik dan een stuk duurder uit ben. Hierdoor dacht ik eraan om een laptop te kopen die ik telkens mee kan nemen naar huis en naar mijn kamer.
Link naar reactie
De accuduur is niet echt bepalend voor mij. Omdat je de accu eruit kan halen en hem op het netstroom kan aansluiten hierdoor kan hij dus een lange tijd meegaan. Misschien heb je wel gelijk jah, dat ik het beste een computer en een laptop kan kopen. Maar omdat ik 5 dagen op kamers zit en als ik daar een keer niks te doen heb, is het handig dat je even een game kunt spelen op je computer/laptop, en als ik in het weekend thuis ben heb ik dan precies hetzelfde probleem als ik de computer op kamers zet en de laptop thuis. maar nu een ander vraagje... Wat gaat langer mee, een computer of een laptop? aangezien de levensduur ook wel van belang is. Ik heb geen zin om na 2jaar alweer een nieuwe laptop te kopen. ps. ik kreeg net deze aanbieding van iemand. [b:48eb55aa91]Asus M50vm[/b:48eb55aa91] Nieuwprijs rond de 1000 euro, voor 850 euro mag je hem van me overnemen. Specificaties: - Intel Core 2 Duo P8600 2.4GHz processor - 4GB (4096MB) geheugen - nVidia GeForce 9600GS grafische kaart met 1024MB eigen geheugen - 320B SATA harde schijf - 15.4-inch WXGA+ high-definition Colorshine breedbeeldscherm met 1440x900 resolutie, ipv de standaardresolutie van 1280x800 voor 15.4" schermen, erg prettig. Meer ruimte dan standaard, maar toch wordt alles niet te klein. - SuperMulti dvd±r/rw dubbellaags - 8-in-1 geïntegreerde digitale medialezer/ geheugenkaartlezer - WiFI 802.11 A/B/G/N draadloze netwerkkaart - GigaBit 1000 Mbps LAN netwerkkaart - Geïntegreerde 1.3 MegaPixel webcam - Geïntegreerde vingerafdrukscanner voor optimale beveiliging - 4 geïntegreerde luidsprekers voor een zeer goed geluid - Volledig toetsenbord (met apart numeriek toetsenblok) - BlueTooth 2.1 - 4x USB 2.0 - 1x FireWire om bijvoorbeeld een digitale videocamera aan te kunnen sluiten - 1x VGA om bijvoorbeeld een LCD-TV, monitor of beamer analoog aan te sluiten - 1x HDMI om bijvoorbeeld een (HD-ready of FULL-HD) LCD-TV, monitor of beamer digitaal aan te sluiten - 1x eSata aansluiting - 1x ExpressCard aansluiting - Dual mode touchpad - Windows Vista Premium NL met licentie - Nog bijna 1 jaar en 8 maanden Pickup & return garantie (aankoopbon aanwezig)
Link naar reactie
Oké daar heb ik niet veel verstand van. Maar de videokaart die wij nu in onze computer hebben stelt helemaal niks voor en kan er niks geen games op spelen. Voor deze prijs is deze laptop volgens mij een goede koop. Hiervoor zou ik best wel ietsjes kwaliteit in willen leveren, ik ga er eigenlijk qua videokaart stukken op vooruit. Misschien heb ik het mis, dan zou ik graag jullie reacties weten. Of weten jullie misschien andere alternatieven voor deze prijs die beter zijn.
Link naar reactie
Ik wil binnenkort ook een laptop voor mijn studie/algemeen gebruik/gaming kopen. Moet wel een 15.4" laptop zijn, geen 17", ik ga hem namelijk vaak meenemen. Ik had al een Asus op het op oog. Maar maikkie91, als jij die Asus niet neemt, wil je dan zeggen waar je die kan krijgen voor 850 euro? Ik heb namelijk ook wel interesse!!
Link naar reactie
Mediamarkt had laatst toch net een aanbieding. Op alles 19% korting. 2 maandjes geleden heeft mijn oom daar nog een laptop weggehaald. Een behoorlijk snel ding kan ik je vertellen. Processor weet ik niet meer was iets van T7*** 3072 MB geheugen GeForce 9600GT M Hier speelt hij Far Cry 2 en COD 5 op zonder problemen. Echt super leuk ding. Is overigens een laptop rond de 1000 euro en van het merk Samsung (17").
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...