Ga naar inhoud

Nog steeds lagg..


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb al sinds een tijd een redelijke lagg in alle spellen die ik speel en mijn pc heeft moeite met nogal veel applicaties. Nou dacht ik een redelijk goeie pc te hebben: 4 gb werkgeheugen 2.8 Ghz Pentium D processor Ati Radeon 4830 video kaart ik vroeg me af wat ik nou vooral nog moest veranderen om van die vreselijke lagg af te komen, of wat het is als het niet aan de hardware ligt help mij alsjeblieft. Groeten, Martijn van Loon
Link naar reactie
Bij gamen komen de meeste prestaties voornamelijk voort uit de videokaart, jouw systeem is vrij goed alleen de processor is een beetje verouderd. Om weer maximale gameprestaties te krijgen moet je een nieuwe videokaart kopen (denk aan hd4870) en een 3+Ghz dualcore valt ook wel aan te raden. Met dit zal je dan weer up-to-date zijn, maar ik weet niet hoelang dit zal voldoen. Dit ligt er ook aan wat de eisen zijn van de spellen die jij speelt.
Link naar reactie
Ten eerste is het geen lag waar je het over hebt. Lag heb je alleen bij online games doordat je verbinding te traag is. Waar jij het over hebt (neem ik aan) is dat je een te lage framerate hebt. Ten tweede de volgende vragen: welke spellen speel je? wat voor resolutie speel je? Wat is je budget? Wat voor een voeding heb je in je systeem?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...