Ga naar inhoud

Back-up problemen onder Vista op externe harde schijf.


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een jaar een nieuwe computer die werkt onder Vista. Om mijn data veilig te stellen kocht ik een externe harde schijf: Iomega 320 Gb. Nu probeer ik al weken een back-up te maken op deze externe schijf via "Back-upcentrum" maar steeds krijg ik de volgende foutmelding: Het maken van een back-up op doelstation H:/ is mislukt met dee volgende fout: Het back-upstation heeft een beschadigd bestandssysteem. Gebruik een hulpprogramma voor schijfcontrole om de schijf te herstellen of selecteer een andere back-uplocatie (0x81000008) Schijfcontrole levert niets op. Wél is het mij opgevallen dat bij het bekijken van de eigenschappen van de C:/schijf het bestandssysteen NTFS wordt genoemd en bij die van de externe schijf FAT32. Zou hierin het probleem kunnen zitten? Als ik data van mijn C:/schijf overbreng naar de externe harde schijf lukt dat zonder enig probleem. Heeft mijn externe harde schijf werkelijk een beschadigd bestandssysteem? Of/En kan er iets aan worden gedaan? Wat moet ik doen om een back-up te kunnen maken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...