Ga naar inhoud

Laptop - Welke


Aanbevolen berichten

Me vriendin gaat het huis uit en ze wil een laptop. Een budget laptop. Gewoon MSN + MS office + muziekje/filmpje. Niets buitegewoon. Ik heb drie goedkope laptops gevonden die nieuw zijn met garantie. Maximale prijs is dan ook 450e incl alles. Als iemand anders nog een suggestie heeft voor een andere laptop is dat ook welkom! Nu weet ik niet welke van deze laptop het beste is dus als iemand me kan helpen zou dat erg fijn zijn. [b:4d2d30aa69]Laptop1[/b:4d2d30aa69] Mediamarkt.nl --> aanbieding Cruquis: Model: Belinea C book 1541 Intel Celeron P530 (1.73Ghz, 1MB l2 cache, 533mhz fsb) 80GB harddisk / 1GB RAM * VID CARD ? * Windows XP home Wireless / modem / DVD brander / 15.4inch [b:4d2d30aa69]Laptop2[/b:4d2d30aa69] [url=http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/4x_vostro_1000?c=nl&cs=nlbsdt1&l=nl&s=bsd] Dell.nl - Vostro 1000[/url] Model: Vostro 1000 AMD® Athlon 64 X2 Mobile Technology TK57 80GB harddisk / 2GB RAM ATI Radeon® Xpress 1150 HyperMemory Vista Home Basic Wireless / modem / DVD brander / 15.4inch [b:4d2d30aa69]Laptop3[/b:4d2d30aa69] [url=http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00589254]Computerland - Laptop3[/url] Model: Hewlett Packard 530 Intel Celeron Moblie 440 1,86GHz 80GB harddisk / 1GB RAM Intel GMA 950 Vista Home Basic Wireless / modem / 15.4 / DVDRW (+R dubbellaags) / DVD-RAM Er moet World of Warcraft op gespeeld kunnen worden! Hoef ik me daar ook niet te vervelen :) Ik leun momenteel naar Dell.nl Alle input is welkom! [/url]
Link naar reactie
Dankjewel voor nutteloos comment over videokaart, en het ontwijken van mijn vraag. Ik speel WOW op een 2.5 jaar oude budget Dell en raad eens? Ik speel al mijn favo spelen er gewoon op. Tuurlijk COD4/CS:S enzo niet maar WOW/1.6/Starcraft/Warcraft/RA2 en de hele rits kan er gewoon lekker op. De vraag blijft welke van deze laptops is waarschijnlijk de beste keuze.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...