Ga naar inhoud

Gravis Gamepad


Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil graag een Gravis Gamepad kopen (gamepoort aansluiting, géén tweedehands). Het is nogal een oude gamepad en daarom moeilijk eerstehands te verkrijgen. Weet iemand misschien waar ik op internet nog een Gravis Gamepad zou kunnen kopen (ik bedoel geen Gravis Gamepad Pro overigens)? Groetjes, Marc Foto van de Gravis Gamepad: [img:e585f593cc]http://www.crusader.ch/img/occa/gravis_gamepad.jpg[/img:e585f593cc]
Link naar reactie
[quote:3424e2a1da="r.marijnissen"]Tja nieuw voor een gamepad van 6+ jaar oud.... Wat is er mis met 2e hands? Want ze zijn wel te vinden soms zelfs gratis.[/quote:3424e2a1da] Ik snap wat je bedoelt... Ik heb ooit al eens 2 tweedehands Gravis Gamepads gekocht, maar van eentje deed 1 knop het niet goed en de ander plakte nog erger dan een pritt stift :lol: Daarom dacht ik laat ik eens naar een eerstehands op zoek gaan. Tweedehands zie je ze inderdaad nog genoeg op marktplaats en ebay enzo..
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:5640aed5a9="Total_Eclipse"]Hiep hoi :P Ik heb nog een eerstehands Gravis Gamepad op de kop kunnen tikken. Via Amazon.com werd er nog eentje gloednieuw aangeboden :)[/quote:5640aed5a9] ik ben er laatst nog eentje tegen gekomen op zolder met een cdrom er bij . zo een ding moet je aansluiten op een game poort . of dat nog op een pc zit dat weet ik niet . en ik wil het ook niet weten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...