Ga naar inhoud

Probleem met hdd's


Aanbevolen berichten

Me pc is gister gecrashed en heb vannochtend die hdd weggebracht naar een computer zaak.. en nu heb ik de hdd van me ouders in mijn pc gedaan en toen starte hij gelijk opnieuw.. en er staan hardstikke belangrijke bestanden op en heb die hdd ook weggebracht naar de pc zaak kan ik die bestanden en fotos nog terug krijgen help me aub !!!!!!!!!!!! pleas !!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
welkom, dewilde, en don´t panic! je verhaal is niet helemaal helder, dus je moet wat aanvullen. wat gebeurde er en heb je enig idee wat de crash veroorzaakte? om welk besturingssysteem gaat het? je hebt je eigen hdd naar de computerzaak gebracht: - met wat voor opdracht: redden wat er te redden valt, ofziets?? je hebt de pc opgestart met de hd van je ouwelui: - dat werkte? en is die toen ook gecrasht??? - en toen ook díe hdd naar de pc-zaak? - met wat voor opdracht?
Link naar reactie
ik was gister avond traine me broer zat er achter en toen viel die uit kon echt helemaal niet meer opstarten naar het windows balkje viel die weer opnieuw uit en aan.. dus ik had hem vannochtend naar de pc winkel gebracht met de opdracht om na te kijken maar die is kappot. en ik probeerde die van me ouders en die starte gelijk opnieuw op!! geen beeld en die bracht ik ook gelijk naar die winkel en nu ben ik bang dat die ook is gecrashed!!!!!!!! maar lukt het nog dat ik alles terug krijg???????????
Link naar reactie
[quote:4037871a7c="dewilde"]ik was gister avond traine me broer zat er achter en toen viel die uit kon echt helemaal niet meer opstarten naar het windows balkje viel die weer opnieuw uit en aan.. dus ik had hem vannochtend naar de pc winkel gebracht met de opdracht om na te kijken maar die is kappot. en ik probeerde die van me ouders en die starte gelijk opnieuw op!! geen beeld en die bracht ik ook gelijk naar die winkel en nu ben ik bang dat die ook is gecrashed!!!!!!!! maar lukt het nog dat ik alles terug krijg???????????[/quote:4037871a7c] als je weer eens een topic start . neem dan eens een start naam met het probleem . aan help heeft niemand wat aan . je brengt de pc naar de pcboer en je vraagt hier of er nog wat van af te krijgen is . dat moet je vragen aan de pcboer die heeft die pc toch onderhanden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...