Ga naar inhoud

Mijn brander herkent geen dvd, en geen foutmeldingen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Niet erg orginele titel maar beter als niets. Maar goed het volgend probleem doet zich voor. Ik kan sinds een tijdje geen DVD's meer opstarten. Zowel gebrande als orginele krijg ik simpel weg niet aan de praat. Wat heb ik er zelf aan gedaan om dit te verhelpen: - Het station verwijderd uit apparaten beheer (zodat hij opnieuw herkent moest worden). - De drivers er afgegooid zodat hij opnieuw geïnstalleerd moest worden - Mijn brandsoftware er af gegooid en op nieuw geïnstalleerd. - En het probleem opgezocht op internet (google) - Nieuwe firmwire geïnstalleerd (flashen) - Stations letter gewijzigd Geen van deze acties waren een oplossing. Daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Het gaat om deze brander: NEC DVD_RW ND-3550A. Wat moet hij volgens de fabrikant kunnen: DVD+R9:8x, DVD-R9:6x, DVD+RW:16x/8x, DVD-RW:16x/6x, DVD-ROM:16x, CD:48x/32x/48x DVD+RW/DVD-RW Het vreemde is, is dat hij wel cd-roms herkent en zelfs dvd's weg brand maar wanneer ik vervolgens een test uitvoer (door de dvd op te starten of toegang tot de schijf wil verkrijgen) kan ik er wel op maar vervolgens zie ik niets. Mijn vraag is nu wat er aan de hand is en of er mogelijk een oplossing voor is. met vriendelijke groet, Dr. Computer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...