Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, graag wil ik het navolgende vragen; als ik een kabelverbinding heb met een router voor draadloosinternet werkt dan op een pda zoals bijv. htc touch de zgn. pushmail functie ook ? of is dit een functie die alleen via een telecomprovider kan werken ? werkt ook bijv. yahoo messenger op een pda ? groeten, Willem
Link naar reactie
Hallo, Ik begrijp je verhaal helaas niet helemaal, maar ik kan je het volgende zeggen: Indien je PDA WIFI ondersteund, kun je dmv een draadloze verbinding tussen je PDA en Draadloze Router te maken, draadloos internetten op de PDA. Indien je PDA geen wifi ondersteund, kun je het proberen met een bluetooth dongle en dan een accespoint crëeren (is mij verteld), als ie tenminste bluetooth ondersteund. Het lijkt me namelijk onwaarschijnlijk dat je de UTP kabel direct op je PDA hebt ingestoken, omdat ik geen enkele PDA ken die dat ondersteund :lol: Yahoo messenger heeft Yahoo Mobile uitgebracht, speciaal voor op draadloze apparaten: http://mobile.yahoo.com/ Succes
Link naar reactie
Hallo, bedankt voor de reactie. de uitleg mbt messenger is duidelijk overgekomen. mbt de 'pushmail' functie gaat het mij erom of dit ook kan werken als je een wifi connect hebt of dat dit een functie betreft die alleen met abbo bij een telecomprovider werkt........... met pushmail bedoel ik dat als iemand je een mailbericht stuurt dit op het scherm wordt gemeld zodra dit in je inbox aankomt. hopelijk is het zo duidelijker.......... groeten, Willem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...