Ga naar inhoud

ruis boxen laptop


Aanbevolen berichten

De boxen van m'n laptop zijn defect, 1 ervan is nog werkend. Dus ik externe boxjes aangesloten via de hoofdtelefoonaansluiting. Nu krijg ik enorm veel ruis en gekraak. Het lijkt wel op het ritme van de harde schijf/processor activiteit te gaan. Toch geprobeerd nieuwe drivers te installeren zonder enig succes. Ook heb ik geprobeerd de laptop open te maken om naar de aansluiting van de boxen te kijken, maar dat gaat zo moeilijk dat ik er vanaf gestapt ben voordat ik de kunststof behuizing beschadig. Heeft iemand hier een oplossing voor? Specs: Jewel diamond 2500 Pentium M 1,7 1 gb geheugen ati 9700 mobile VGA vinyl ac'97 onboard geluid windows xp home
Link naar reactie
zeg eerst eens wat voor boxjes het betreft. als je bedoelt van die pc boxjes met een eigen versterkertje, dan kan je via de hooftelefoonuitgang inderdaad donder en geweld verwachten, want dat signaal is bestemd voor onversterkte luidsprekers.... stop je dat signaal in een versterkertje dan bezwijkt dat ding omdat het veel te sterk is.
Link naar reactie
ik heb niet super veel verstand van computers maar wel van geluid, muziek en electro. Als ik dit zo van jou lees vermoed ik ergens kortsluiting. mijn achter liggende gedachtens voor dit zijn namelijk: -gekraak en ruis op ritme harde schrijf. -als je een kabel breukje in iets heb hoor je ook wel eens gekraak. -en de speakertjes die in de computer zitten zijn stuk. Dit kan natuurlijk komen door een korsluiting. Ik ben bang dat het groot probleem is en van binnen moet worden gekeken als je het dan al kunt vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...