Ga naar inhoud

[b]mio A201[/b]


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over het geheugen van mijn Mio A201 (WM20005). Ik heb begrepen dat sinds WM5 het niet meer mogelijk is om het interne geheugen zelf in te delen. Ik heb nu voor opslag 10 Mb vrij (van de 24 Mb) en voor programma's 41 Mb vrij (van de 53 Mb). Het enige wat nu op mijn pda geinstalleerd is, is WM5 en een paar contacten. Nu heb ik er ook een SD kaartje in zitten van 2 Gb en die wilde ik gebruiken om daar al mijn software vanaf te draaien. Maar blijkbaar zet WM5 toch een aantal bestanden in het interne opslaggeheugen zodat ik bijna geen ruimte meer heb voor spelletjes en andere leuke progjes. Als ik nu Tom Tom 6 en een agenda (spb diary) op de SD kaart installeer dan kan er helemaal niets meer bij omdat het interne geheugen bijna helemaal vol zit. Is dit normaal of doe ik iets niet goed met het installeren van software. PDA heb ik al een aantal keer geschoond met Pocket Mechanic en Memmaid maar dat haalt niet veel uit. De PDA is een aantal maanden geleden ter reparatie aangeboden bij Mio en toen is het moederbord vervangen en een nieuwe WM5 (engels ipv originele Nl erop gezet). Kan eigenlijk niet zeggen of het daarvoor beter was omdat ik de PDA toen niet vaak gebruikte. Graag wat tips of hulp :cry: :cry: :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...