anoniem Geplaatst: 19 februari 2006 Delen Geplaatst: 19 februari 2006 Hallo forumlezers, Kan iemand mij helpen met het volgende probleem. Tijdens het branden van een CD krijg ik al na 10% deze error [SCSI command aborted]. Hierdoor kan ik niets meer branden, wat voorheen zonder problemen lukte. Aan de hardware is niets veranderdt en de laatste versie van Nero geeft ook geen verbetering. Ik heb het internet al diverse malen geraadpleegd en hierop staan diverse meldingen echter ik kan hieruit voor mij nog geen oplossing vinden. Heb ook nog de laatste versie Aspi (v4.71) geinstalleerd. Ook branden met CD XPburner gaat niet meer. Graag jullie hulp hierbij gevraagd. Mvgr Frans. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2006 Al een volledige her-installatie overwogen ? Controleer je systeem ook eens op verborgen drivers zoals die van Starforce en de rootkits die Sony stiekem installeert. Er zijn diverse kopieer-'beveiligingen' die expliciet gemaakt zijn om dit soort fouten te veroorzaken. Zeker als je tussen de laatste keer dat het werkte en nu een spel of muziek-cd hebt ge-installeerd zal dit een mogelijkheid zijn. Info : http://www.glop.org/starforce/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2006 [quote:55b1f58899="vd Fliert"]Tijdens het branden van een CD krijg ik al na 10% deze error [SCSI command aborted]. Hierdoor kan ik niets meer branden, wat voorheen zonder problemen lukte.[/quote:55b1f58899]Gebruik je hetzelfde merk en type CD-R's als voorheen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2006 Kun je de brander ook even in een andere pc proberen? Gerede kans dat ie overleden is natuurlijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2006 N.a.v. de bovenstaande antwoorden het volgende. Ik heb Nero al opnieuw geinstalleerd. Het uitwisselen met een andere PC gaat niet doordat het om mijn brander in mijn laptop gaat. Het opnieuw installeren van XP vind ik nu nog te ingrijpend om dat uit te voeren. Graag jullie nieuwe reacties op mijn probleem. Mvgr Frans. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen