anoniem Geplaatst: 17 februari 2006 Delen Geplaatst: 17 februari 2006 hallo ik heb een webcam een trust 120 spacecam ik heb de cd niet meer nu heb ik via de site van trust de drivers gedowload ebn geinstalleert maar hij doet nog niets het lampje boven op de cam brande eerst wel en dan weer niet ik heb ook al via apparaatbeheer gekeken op een gegeven moment gaf hij aan dat het apparaat correct werkte maar dat deed ie dus niet ik heb ook naar updates gekeken enzo maar krijg hem niet aan de praat wioe weet misschien wat k nog meer zou kunnen doen alvast bedankt, groetjes dutzzz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2006 Zelf heb ik bij een kennis van me ook problemen gehad met de cam. Koppel hem eens af, en dan helemaal verwijderen van het systeem. Alle software die maar met de cam te maken heeft. Hierna hem installeren volgens de stappen in de handleiding. Deze is neem ik aan ook nog wel op de site te vinden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen