anoniem Geplaatst: 15 februari 2006 Delen Geplaatst: 15 februari 2006 beste mensen, ik heb een vraag aan jullie ik heb nu een hp pc staan met de volgende spec Pc: hp AMD Sempron 3000+ (1.8 GHz) 160 gb hdd sata 512 mb geheugen dvd speler Dvd brander Agp video kaart 64 mb tv kaart kaartlezer win xp home maar ik zit er aan te denken om deze om te ruilen voor een laptop de spec van de laptop zijn Notebook: acer Intel Celeron M 360 (1.4 GHz) 100 gb harde schijf 256 mb geheugen Cd brander/dvd speler (wil kijken dan voor een dvd brander) Draadloze netwerk kaart win xp home wat vinden jullie dat ik moet doen? groetjes manuel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2006 Als je van mobilteit houd miss, anders niet. De laptop heeft veel te weinig werkgeheugen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2006 [quote:c62478c3d3="-stof-"]Als je van mobilteit houd miss, anders niet. De laptop heeft veel te weinig werkgeheugen :wink:[/quote:c62478c3d3] het lijkt me wel lekker als je niet kan slapen neem je hem mee je bed in of als het in de zomer warm is neem je hem mee naar buiten en die werkgeheugen kan ik ook uitbereiden:) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2006 De processor zou ik ook maar wat upgraden (bijvoorbeeld een Centrino M720 op 1.60 GHz). Das nét dat beetje verschil. En dan inderdaad het geheugen, minstens 512 MB. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2006 Een notebook is relatief duurder qua specs. Ook upgraden is lastig, relatief duur of soms zelfs onmogelijk. Reparaties zijn ook moeilijk zelf uit te voeren. Ik zou gewoon bij een desktop blijven als je het huis er toch niet mee verlaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2006 [quote:7fb4c22fbd="manuel"]het lijkt me wel lekker als je niet kan slapen neem je hem mee je bed in of als het in de zomer warm is neem je hem mee naar buiten[/quote:7fb4c22fbd]Dat lijken wellicht leuke ideeën, maar zijn in de praktijk niet handig. Vooral buiten zie je op een zonnige dag geen fluit op een laptop scherm, omdat de lichtopbrengst te laag is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen