Ga naar inhoud

vraag over een notebook en pc

Aanbevolen berichten

beste mensen, ik heb een vraag aan jullie ik heb nu een hp pc staan met de volgende spec Pc: hp AMD Sempron 3000+ (1.8 GHz) 160 gb hdd sata 512 mb geheugen dvd speler Dvd brander Agp video kaart 64 mb tv kaart kaartlezer win xp home maar ik zit er aan te denken om deze om te ruilen voor een laptop de spec van de laptop zijn Notebook: acer Intel Celeron M 360 (1.4 GHz) 100 gb harde schijf 256 mb geheugen Cd brander/dvd speler (wil kijken dan voor een dvd brander) Draadloze netwerk kaart win xp home wat vinden jullie dat ik moet doen? groetjes manuel
Link naar reactie
[quote:7fb4c22fbd="manuel"]het lijkt me wel lekker als je niet kan slapen neem je hem mee je bed in of als het in de zomer warm is neem je hem mee naar buiten[/quote:7fb4c22fbd]Dat lijken wellicht leuke ideeën, maar zijn in de praktijk niet handig. Vooral buiten zie je op een zonnige dag geen fluit op een laptop scherm, omdat de lichtopbrengst te laag is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...