anoniem Geplaatst: 15 februari 2006 Delen Geplaatst: 15 februari 2006 Hallo, Ik heb een Medion notebook waarvan het lijkt alsof de backlite van het tft scherm kapot is. Ik kan de tekst op het scherm maar heel vaag aflezen. Wie kan mij vertelllen of dit inderdaad aan de backlite ligt en hoe dit op te lossen valt? Groeten, Sjoerd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2006 Tis vrij gemakkelijk te bepalen. Ga in een donkere ruimte zitten, komt er nu geen licht van je scherm, dan is de backlight kapot. Mogelijk is er een draadje kapot, anders zou je kunnen proberen de backlight te vervangen, maar dan moet je een scherm zoeken van het zelfde type waar de backlight nog goed van is. Je hebt geen garantie meer? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2006 Klopt, het backlite is kapot. Ik heb al wat aan de draadjes zitten klooien maar geen succes. Wordt dan toch een nieuw scherm of ombouwen naar een oude laptop denk ik. groeten, Sjoerd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen