anoniem Geplaatst: 11 februari 2006 Delen Geplaatst: 11 februari 2006 Hallo, Is het ook mogelijk om met een usb-dongle het volgende bluetooth headset op de computer te gebruiken? http://www.plantronics.com/north_america/en_US/products/cat1150057/cat5420035/prod29800010 Op sites als die van trust, zie ik dat je volgens de specificaties een bluetooth headset gewoon op de computer kan gebruiken, terwijl ik op forums lees dat het in de praktijk niet zo makkelijk gaat. Zijn er mensen die een bluetooth headset op de pc gebruiken? alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2006 In het begin waren de Bluetooth headsets waarschijnlijk puur bedoeld voor gebruik bij een gsm telefoon. Ik kreeg bij een telefoon-winkel destijds geen garantie dat een headset i.c.m. een usb dongle op de pc zou werken. Uiteindelijk een Plantronics Bluetooth headset gekocht (andere dan die jij noemt) en die werkt op de pc i.c.m. een Sitecom usb dongle. Beide moeten het headset of het audio-gateway profiel van Bluetooth ondersteunen voor zover ik weet. Vraag eventueel (als de verkoper geen idee heeft) om een niet-goed-geld-terug garantie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2006 Bedankt voor je antwoord! :D Zijn er meer mensen die ervaring hebben met de combinatie bluetooth headset en pc? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen