Ga naar inhoud

MP3 speler synchroniseren

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit hier met een mp3 speler die een beetje weird doet. Als ik heb dus aansluit wil die via windows media player met de computer synchroniseren. Dit wil ik helemaal niet want bij de speler is ook aparte synchronisatie software meegeleverd die ik liever gebruik. Weet iemand dus waar ik kan instellen waarmee mijn mp3 speler met me computer moet synchroniseren? p.s. De software die ik wil gebruiken is Iriver.
Link naar reactie
Ik weet niet of het hier aan ligt hoor maar misschien dat dit het probleem is. In de verkenner wordt hij ws als verwisselbare schijf weergegeven. Wanneer je hierop rechtsklikt en je kiest voor Eigenschappen en je gaat naar tabblad Automatisch afspelen dan kun je hier aangeven wat er moet gebeuren wanneer deze schijf actief wordt. Hier zal denk ik op dit moment mediaplayer ingesteld staan omdat er audiobestanden op staan. Maar misschien kun je ergens in de software die bij de mp3 speler zat iets instellen mbt hierop?
Link naar reactie
[quote:3243ccb1eb="hasjlover"]ik snap volgens mij niet helemaal waar je op doelt?!? :o waar zou ik dat moeten zien dan?[/quote:3243ccb1eb] op het moment dat je dat ding voor het eerst aansluit op je pc (waarop XP staat). Dat 'feature' moet ook acheraf uit te schakelen zijn. Waarschijnlijk bij de 'eigenschappen' van de nieuwe 'verwijderbare' drive die dan op je pc is verschenen. Het wil helpen als je het type/merk van je mp3-speler vermeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...