Ga naar inhoud

welke HDD zouden jullie kiezen:

Aanbevolen berichten

[quote:2d6b56a691="OConnor"]over de hitachi schijf: is hij net zo goed in S-ata vorm?[/quote:2d6b56a691]Yup, daar heeft ie ook die snelle toegangstijd. [quote:2d6b56a691="OConnor"]en weet 1 van jullie misschien het antwoord op vraag 2 in mijn startpost[/quote:2d6b56a691]Kan prima. Let er wel even goed op welke schijf je je besturingssysteem wilt zetten.
Link naar reactie
[quote:95f5a89724="OConnor"]als ik zo'n 15 videobanden vol met baby en vakantievideotjes wil digitaliseren, hoeveel gbtjes gaat me dat kosten????? denk gemiddeld zon 180 minuten speeltijd[/quote:95f5a89724]Nou, als je dat allemaal op 1 dual layer DVD-tje wilt gaan branden, dan kun je daar wel zo'n 200GB voor reserveren ... :lol: Digitaliseren van VHS naar VCD neemt bijv. veel minder ruimte in beslag.
Link naar reactie
[quote:c633e0c73b="kid jansen"]@ meepo, die 16MB buffer heeft weinig nut [/quote:c633e0c73b] Waarom heeft een grotere cache weinig nut :roll: In principe maakt het niet zoveel uit welke SATA schijf je neemt. Misschien is de ene wat stiller dan de ander en de ander heeft weer een iets snellere toegangstijd, maar het blijft gerommel in de marge. De MTBF van de schijven ontlopen ook niet zoveel. Echt getest zijn ze geen van allen (anders waren ze veeeeeeel duurder).
Link naar reactie
[quote:38af6b1a53="Prin0096"][quote:38af6b1a53="kid jansen"]@ meepo, die 16MB buffer heeft weinig nut [/quote:38af6b1a53] Waarom heeft een grotere cache weinig nut :roll: In principe maakt het niet zoveel uit welke SATA schijf je neemt. Misschien is de ene wat stiller dan de ander en de ander heeft weer een iets snellere toegangstijd, maar het blijft gerommel in de marge. De MTBF van de schijven ontlopen ook niet zoveel. Echt getest zijn ze geen van allen (anders waren ze veeeeeeel duurder).[/quote:38af6b1a53] wat is MTBF?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...